03 grudnia 2010

Dietetyczna drożdżówka


Oj dawno mnie nie było. Trzeba nadrobić koniecznie. 
Na początek dietetyczne ciasto drożdżowe :) Już dawno temu to robiłam ;p

Składniki:
  • 250 g mąki
  • 3 żółtka
  • 3/4 szklanki chudego mleka
  • 20 g drożdży 
  • 50 g masła
  • 7 łyżek cukru (albo słodzik)
  • szczypta soli
Sposób wykonania:
Do podgrzanego mleka dodać pokruszone drożdże, łyżeczkę cukru i szczyptę soli. 
Do miski wsypać mąkę, rozpuszczone masło, żółtka i cukier i zaczyn. Następnie wyrabiamy ciasto. I odstawić na 2 godziny, aby wyrosło. Pieczemy 30 minut w temperaturze 190 stopni. 
Ja jeszcze na wierzch dodałam porzeczki ;) 
Jedna porcja ma ok. 141 kcal
Smacznego :)
  

4 komentarze:

  1. mmm... cudnie wyglada:) i chetnie bym zjadla kawaleczek:)

    OdpowiedzUsuń
  2. drożdżowe ciasta mają w sobie pewien urok;)

    OdpowiedzUsuń
  3. dietetyczna?
    nie, drożdżowe nie może byc dietetyczne, nie dla mnie xd

    OdpowiedzUsuń
  4. zapowiada się przepysznie!

    pozdrawiam,
    Paula

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails