30 sierpnia 2012

Leczo

Składniki:

  • 4-5 średnich cebul
  • 2 papryki
  • średnia cukinia
  • 0,5 kg parówek lub innej kiełbasy
  • 2 ząbki czosnku
  • sól, pieprz
  • 1-2 łyżeczki słodkiej papryki w proszku 
  • 0,5 łyżki ostrej papryki
  • 200-300 g przecieru pomidorowego
f
Sposób wykonania:
Cebulę pokroić w kostkę i podsmażyć na oliwie na złoty kolor. Dodać pokrojoną w kostkę (czyszczoną z nasion) paprykę, chwilę smażyć. Dodać przecier pomidorowy z dodatkiem około 1-1,5 szklanki wody i ketchup. Następnie dodajemy pokrojoną w grubszą kostkę cukinię ( można obrać ze skórki, ale nie trzeba, jeśli cukinia jest młoda). Doprawiamy dolą, pieprzem i dodajemy czosnek pokrojony w drobną kostkę.
Na koniec dodajemy kiełbasę również pokrojoną w kostkę. Wszystko razem gotujemy na wolnym ogniu, aż warzywa zmiękną. Doprawiamy obiema paprykami.
Smacznego :)

6 komentarzy:

  1. Leczo mogłabym jeść codziennie. :) W lecie to jedna z moich ulubionych potraw,

    OdpowiedzUsuń
  2. pyszności!
    Moja mama robi najlepsze na świecie...

    W sumie zainspirowałaś mnie - jutro na obiad leczo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam po odbiór nominacji do Versatile Blogger Award ;)
    http://budynwaniliowy.blogspot.com/2012/08/versatile-blogger-award.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzisiaj u mnie na obiadek również prym wiodło leczo:)
    Jednak ja zrobiłam, w wersji wegetariańskiej:)
    Twoje też jest super;3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też robię z cukinią, takie jest najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pysznie :D Takie dania lubię właśnie najbardziej :) Zapraszam też na Leczo przepisy

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails