24 czerwca 2014

Przepiśnik - kolejne, chyba mam za dużo

I w mojej kolekcji pojawiły się kolejne zeszyty...
Po raz kolejny od dziś w Biedronce pojawiła się oferta przepiśników. Tym razem miałam możliwość wybierania okładki, ponieważ już od 7 rano dzielnie przy drzwiach stałam.
Chyba najwyższy czas zaniechać kupowania kolejnych, bo już  nie nadążam za wypełnianiem ich....

Dla zainteresowanych cena wynosi 19,99 zł i jest 7 rodzajów do wyboru.

A co najważniejsze: w końcu można w Biedronce PŁACIĆ KARTĄ ! uff


4 komentarze:

  1. fajna sprawa, marzę o takim;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie są zapełnione ? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oooo to ja lecę do biedronki :-)))))))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  4. widziałam je! spodobał mi się przepiśnik podróżniczy, ale ani jeden nie był odpakowany z folii i nie było można zobaczyć co jest w środku :(

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails