Szukaj na tym blogu

Chleb bez mąki



Jest bezglutenowy i zawiera dużo więcej białka niż zwykły chleb. To doskonała alternatywa dla osób będących na diecie.

Składniki:
  • 1 puszka białej fasoli
  • 3 jajka
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 2 łyżki oliwy z oliwek 
  • 1/2 szkl. mleka w proszku odtłuszczonego 
  • sezam
Sposób wykonania:
  1. Zmiksować fasolę na puree.
  2. Połączyć z resztą składników.
  3. Masę umieścić w keksówce wyłożonej papierem.
  4. Posypać wierzch sezamem.
  5. Piec w 200 stopniach około 40 minut do suchego patyczka.
Smacznego :)


10 komentarzy:

  1. Ciekawy, ciekawy. Nie pomyślałabym, że jest z fasoli :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super pomysł. W ogól fajne tu pomysły u Ciebie widzę:)
    dopisuję się do obserwatorów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejna pyszna zdrowa propozycja , podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Ciekawy! Muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łał, to dopiero chleb! Skład zadziwiający, ciekawa jestem, jak smakował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zrobiłam :) Jak na chleb nie zawierający mąki jest rewelacyjny. W ogóle nie czuć fasoli. Zastanawia mnie tylko jedno - dodałam do środka ziaren słonecznika, które po jednym dniu zmieniły kolor na intensywnie zielony :P Nie wiem co się wydarzyło. Chleb się nie zepsuł ani nie zmienił smaku.
    Na przykładzie ciasta fasolowego - polecam trzymać w lodówce, jeżeli ma być dłużej przechowywany.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny pomysł! Wygląda apetycznie, na pewno się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czy proszek do pieczenia można zastąpić drożdżami?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Na talerzu - Przepisy kulinarne , Blogger