Szukaj na tym blogu

7 komentarzy:

  1. Zaskakujesz mnie coraz bardziej, świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  2. Na sam tytuł poczułam się jak w niebie. Super pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  3. to prawda..wygląd mało atrakcyjny ale ten smak.....Moje dzieci uwielbiają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. I zęby potem ładnie wyglądają :) Ale smak boski:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Robię je często , dodatkowo podaję z sosem waniliowym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyobrazam soei jak to smakuje ^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny przepis. Czekolada to mój ulubiony smakołyk i zarazem dodatek, który wykorzystuję w kuchni do przyrządzania różnych deserów. Ostatnio np. zrobiłam czekoladowe brownie z solonym karmelem wg. przepisu wedlowskiego - https://wkuchnizwedlem.wedel.pl/. Polecam każdemu te ciasto. Smakuje wyśmienicie i zrobiło w naszym domu sporą furorę :).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Na talerzu - Przepisy kulinarne , Blogger