Szukaj na tym blogu

Muffinki z otrębami




Radzę je jeść z sosem czekoladowym, bądź jakim innym :D W przeciwnym razie to ciężko będzie :D Idealne dla zapchania się na diecie South Beach :) Przepis pochodzi z internetu, ale skąd dokładnie to nie pamiętam :)
Wyszło około... hmm 24?
Składniki suche:
  • 2 szklanki otrębów pszennych
  • 1 szklanka otrębów owsianych 
  • 1 szklanka mąki pszennej razowej
  • 2 łyżeczki sody oczyszczonej 
  • 1 łyżeczka proszku do pieczenia
  • 1/2 łyżeczki soli
Składniki mokre: 
  • 2 duże jajka
  • 2/3 szklanki mleka
  • 2/3 szklanki jogurtu 
  • 1/3 szklanki oliwy z oliwek 
  • 1 łyżeczka ekstraktu waniliowego
Składniki na sos czekoladowy:
  • mały kubeczek jogurtu naturalnego bez cukru
  • płaska łyżeczka kakao gorzkie 
  • pół łyżeczki słodziku do wypieków 
Sposób wykonania: 
W misce mieszamy składniki suche, a w drugiej mokre. Następnie obie masy łączymy ze sobą. Ja od siebie dodałam  jeszcze słonecznika:) 
Napełniamy formę na muffinki do wstawiamy do piekarnika rozgrzanego do 200 stopni na 25 minut. 


Sos:
Po prostu wszystko razem mieszamy :)
Smacznego :)


5 komentarzy:

  1. ja bym je jadła popijając kubkiem mleka. zimnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zanotował spróbować muszę koniecznie. Na dodatek moja mam się cieszy niezmiernie, bo one tak zdrowo wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  3. Na pewno wypróbuję ;) Tylko nie mam otrębów pszennych więc wykorzystam same owsiane. Myślę że tak może być ;) Uwielbiam różne przepisy z otrębami. Z facebooka sante chyba już wszystkie wypróbowałam, teraz szukam na innych stronach ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapraszamy do udziału w Konkursie Firmy Jelly Belly Polska. Zasady są proste: upiecz muffinki i udekoruj je żelkami Jelly Belly. Dodaj opis swojej muffinki - liczbę i nazwy użytych fasolek, skład kremu i rodzaj użytego ciasta.
    Zrób zdjęcie i wyślij je do nas na adres cupcakes@JellyBellyPOLSKA.com lub dodaj na stronie http://szybkajazda.pl/konkurs.php! Czekają na Ciebie atrakcyjne nagrody od Jelly Belly! Na zgłoszenia czekamy do końca wakacji, a we wrześniu, drogą głosowania internautów wyłonimy zwycięzców. Nagrodzimy aż 50 osób, więc warto wziąć udział w konkursie!
    Więcej informacji oraz regulamin konkursu na http://szybkajazda.pl/konkurs.php

    OdpowiedzUsuń
  5. O wow, naprawdę zero cukru? Jestem w takim razie bardzo ciekawa smaku tych babeczek. Tu nie ma możliwości żeby przez głowę przepływały myśli że się opychamy :P serdeczne pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Na talerzu - Przepisy kulinarne , Blogger