Szukaj na tym blogu

Pierogi z serem feta i szpinakiem


Przepyszne pierogi! Najlepsze jakie w życiu jadłam :) Pierwszy raz robiłam pierogi i w dodatku pierwszy raz jadłam szpinak :) Niebo po prostu.  Idealne dla osób będących na diecie South Beach druga faza. 

Składniki:
  • dwie szklanki mąki pszennej razowej 2000
  • woda [na oko]
  • szczypta soli
  • jedna łyżeczka masła
  • opakowanie mrożonego szpinaku
  • opakowanie sera feta
Sposób wykonania:
Mąkę z solą, masłem i wodą zagnieść ciasto. Szpinak rozmrażamy na patelni, następnie dodajemy ser feta. Całość odciskamy z wody. 
Ciasto rozwałkowujemy i wycinamy koła, nakładamy farsz i zlepiamy końce. 
Gotować w osolonej wodzie, aż do wypłynięcia na powierzchnię.
Smacznego :)

8 komentarzy:

  1. bardzo lubie pieczone pierogi, szpinak i make razowa tez :) na pewno pyszne! dodaje przepis do listy do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. aż trudno uwierzyc, że to Twoje pierwsze pierogi, bo są piękne:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. mm ppychaa ! a dużo tych pierożków wyjdzie?

    OdpowiedzUsuń
  4. 26 albo 29, już dokładnie nie pamiętam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne pierogi. Ciekawe czy z serem białym zamiast z fetą również by smakowały.

    OdpowiedzUsuń
  6. z pewnością, chociaż trzeba będzie doprawić wtedy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Właśnie szukałam ciasta na pierogi z mąki razowej i wyszukiwarka skierowała mnie do Ciebie. Twoje pierogi wyglądają fantastycznie! Czy miałaś jakieś problemy z samym ciastem lub z lepieniem pierogów? Jakieś masz jakieś dodatkowe wskazówki/porady? Pzdr Aniado

    OdpowiedzUsuń
  8. przy lepieniu trochę było pracy, ale to pewnie dlatego że pierwszy raz robiłam pierogi :) zlepiłam je wodą :) nie przestrasz się gdy woda w garnku będzie się robić zielona :) tylko trochę mi wyciekło albo od moich zielonych rąk :)
    nie masz się czego naprawdę obawiać :) a te pierogi są zdrowe więc zachęcam:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Na talerzu - Przepisy kulinarne , Blogger