Szukaj na tym blogu

Gruba pizza z blachy


Składniki na ciasto:
  • 1/2 kostki drożdży świeżych 
  • 2 łyżki cukru
  • ok. 4 szklanki mąki
  • ok. 1 łyżki stołowej oleju
  • sól
Składniki na nadzienie:
  • puszka ananasów
  • puszka kukurydzy
  • kiszone ogórki
  • ok. 300 g sera żółtego
  • 5 kiełbasek 
  • 400 g koncentratu
  • oregano, bazylia
  • 2-3 cebule
Sposób wykonania:
Drożdże i cukier zalewamy szklanką ciepłej wody i odstawiamy do wyrośnięcia. Następnie łączymy z mąką i zagniatamy ciasto, dodajemy olej. Dokładamy jeszcze tyle mąki, czy oleju, aby ciasto było sprężyste i odchodziło od ręki. Wykładamy je na dużą blachę do pieczenia ciast, która jest wysmarowana olejem.

Kiełbasę kroimy w plasterki i smażymy na suchej patelni, tak samo postępujemy z cebulą. Do miski rzucamy podsmażoną kiełbasę, dodajemy przyprawy, koncentrat, 200 g startego żółtego sera i resztę składników. Dokładnie mieszamy.

Farsz wykładamy na ciasto i posypujemy resztą sera.  Pieczemy w piekarniku przez około 40 minut w 200 stopniach.
Smacznego :)

PS. Nadzienie może być dowolne :)
PS2. Ja z tych składników, które podałam robiłam dwa osobne nadzienia na jedną blachę :)


3 komentarze:

  1. uwielbiam ananasy na pizzy! poproszę o kawałek tych pyszności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Trafiłam tutaj przypadkiem poszukując przepisu na jakieś dobre naleśniki :) Bardzo podobają mi się Twoje dania, dodaję bloga do obserwowanych :) Zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Na talerzu - Przepisy kulinarne , Blogger