Szukaj na tym blogu

Placki z cukini i fety




Od paru dni cukinia się domagała wykorzystania, więc... się doczekała.
Przepis pochodzi stąd.  Ale trochę pozmieniałam :)

Składniki:
  • jedna cukinia starta na tarce
  • 2 małe jajka
  • 100 g fety pokrojonej w kostkę
  • mała czerwona cebula pokrojona w kostkę
  • 1 kopiasta łyżka mąki
  • sól, pieprz
Sposób wykonania:
Startą cukinię i posoloną zostawiamy na godzinkę na durszlaku. Po tym czasie odciskamy ją z nadmiaru wody i przekładamy do miski, dodajemy resztę składników i mieszamy do uzyskania jednolitej masy. Placki smażymy na patelni z oby stron. Nadmiar tłuszczu [jeśli ktoś używa] może odsączyć na papierowym ręczniku.

Smacznego :)

7 komentarzy:

  1. Pysznie wygladaja, domyslam sie ze w smaku jeszcze lepsze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale się wspaniale składa, bo mam w lodówce cukinię i powinnam ją użyć bo inaczej sama z niej ucieknie.
    Wszystko co jest z fetą i cukinią smakuje super.

    OdpowiedzUsuń
  3. O plackach z cukinii słyszałam już wiele razy ale jeszcze ich nie robiłam. Apetycznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. w weekend sobie zrobię...ależ fajne te placuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. i ja lubię takie placki. warzywnie i pysznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skorzystałam z przepisu, choć troszkę go pozmieniałam. Placki rewelacja :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dodałam jeszcze 2 łyżki sklarowanego masła, dużo więcej mąki i upiekłam w piekarniku. Pycha.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Na talerzu - Przepisy kulinarne , Blogger